Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Concept for Organizational Culture Change in a Company
Mikulčíková, Šárka ; Nesiba,, Jiří (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
This master’s thesis deals with an organizational culture of STORRA s.r.o., identifies its weaknesses and strengths based on the chosen model, and therefore proposes suitable solutions to foster a change of organizational culture concerning the company’s long-term strategic goals.
Průzkum firemní kultury
Miklošín, Lukáš ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Reichel, Jiří (oponent)
Hlavním motivem této práce je problematika firemní kultury, je zde nastíněn její vývoj a význam pro fungování organizace. Práce se dále věnuje se jednotlivým složkám firemní kultury a představuje některé koncepty typologií, které slouží k jejich diagnostice. V dalších částech hledá souvislosti mezi firemní kulturou a výkonností organizace, zabývá se procesem změny firemní kultury a snaží se popsat postup úspěšné realizace těchto změn. Cílem této práce je využít teoretických znalostí problematiky, konfrontovat je s realitou prostřednictvím empirického šetření v konkrétním podniku a informovat o závěrech tohoto šetření.
Concept for Organizational Culture Change in a Company
Mikulčíková, Šárka ; Nesiba,, Jiří (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
This master’s thesis deals with an organizational culture of STORRA s.r.o., identifies its weaknesses and strengths based on the chosen model, and therefore proposes suitable solutions to foster a change of organizational culture concerning the company’s long-term strategic goals.
Průzkum firemní kultury
Miklošín, Lukáš ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Reichel, Jiří (oponent)
Hlavním motivem této práce je problematika firemní kultury, je zde nastíněn její vývoj a význam pro fungování organizace. Práce se dále věnuje se jednotlivým složkám firemní kultury a představuje některé koncepty typologií, které slouží k jejich diagnostice. V dalších částech hledá souvislosti mezi firemní kulturou a výkonností organizace, zabývá se procesem změny firemní kultury a snaží se popsat postup úspěšné realizace těchto změn. Cílem této práce je využít teoretických znalostí problematiky, konfrontovat je s realitou prostřednictvím empirického šetření v konkrétním podniku a informovat o závěrech tohoto šetření.
Firemní kultura společnosti INGE Opava spol. s r.o.
Šimetková, Tereza ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Růžičková, Lucie (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá firemní kulturou společnosti INGE Opava spol. s r.o. První část práce je věnována problematice firemní kultury v teoretické rovině, přičemž jsou objasněny důležité pojmy a také význam firemní kultury. Praktická část práce je zaměřena na konkrétní společnost a její firemní kulturu. Nejprve jsou uvedeny základní informace o společnosti a popsány klíčové prvky její firemní kultury. Následně je provedena analýza firemní kultury společnosti za použití metody anonymního dotazníkového šetření. Součástí praktické části jsou také opatření navržená na zlepšení zjištěných nedostatků firemní kultury podniku. V závěru práce je zhodnocena síla firemní kultury společnosti INGE Opava spol. s r.o.
Firemní kultura ve společnosti Key Plastics Janovice s.r.o.
Jeníková, Tereza ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Němec, Otakar (oponent)
Diplomová práce se zabývá zkoumání firemní kultury ve společnosti Key Plastics Janovice s.r.o. Jedná se o firmu, která klade značný důraz na utváření a existenci firemní kultury. Přispívá k tomu svým přístupem k zaměstnancům, který je ke každému individuální, otevřený až přátelský. Cílem této práce je analyzovat firemní kulturu ve vybrané společnosti. Nejdříve jsou určeny prvky firemní kultury, mezi které patří například oblečení, jazyk a zvyky zaměstnanců, dále konání pravidelných porad a sezení se zaměstnanci, ale také pořádání soutěží o nejlepšího zaměstnance, dnů otevřených dveří a sportovních turnajů. Poté je určen typ firemní kultury a její implementace.
Firemní kultura v kulturních organizacích
Drexler, Martin ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Bakalářská práce se zabývá firemní kulturou a jejími podobami v organizacích, které nakládají s kulturními statky. Na příkladě konkrétního kulturního projektu jsou z hlediska firemní kultury podrobně rozebrány odlišné přístupy dvou zcela rozdílných subjektů, jde o přístup neziskové organizace hlavního města Prahy a soukromé pražské firmy. Práce nabízí definici dvou firemních kultur ve dvou odlišných typech organizací a rozbor jejich základních prvků, které v závěru splývají v jeden kulturní systém. Jednotlivé charakteristiky odlišného firemního prostředí, jsou uváděny do širšího kontextu, kde jsou vyvozovány jejich konkrétní dopady na vnitřní a vnější procesy firem ve vazbě na daný kulturní projekt. V první teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy jako firemní kultura, kulturní organizace a další a v praktické části je již text zaměřen na konkrétní případ střetu dvou odlišných firemních kultur.
Corporate Culture of Vodafone Czech Republic a.s.
Štalmachová, Ivana ; Džbánková, Zuzana (vedoucí práce) ; Soukupová, Jana (oponent)
Firemní kultura je důležitým indikátorem dlouhodobé úspěšnosti podniku. Představuje soubor hodnot, norem a postojů, které se formují v procesu vzájemní interakce její členů a významným způsobem ovlivňují všechny vnitropodnikové procesy a činnosti i vztahy s okolím. První část diplomové práce se věnuje popisu firemní kultury z teoretického hlediska, co zahrnuje definici pojmu, charakteristiku a typologii firemní kultury, její vztah k řídícím procesům firmy a taky změny firemní kultury. Druhá část je zaměřená na popis a analýzu firemní kultury společnosti Vodafone Czech Republic a.s. Pozornost je věnovaná její vazbě na strategii společnosti, jednotlivým prvkům firemní kultury a jejím projevům v interní komunikaci a ve vztahu k zaměstnancům. Samostatní část tvoří problematika společenské odpovědnosti, která je nedílnou součástí firemní kultury společnosti. Závěr patří zhodnocení firemní kultury Vodafonu s důrazem na její sílu a výhody a nevýhody z ní vyplývající.
Firemní kultura a možnosti ohodnocení její úrovně
Lesný, Tomáš ; Voráček, Jan (vedoucí práce) ; Vinšová, Tereza (oponent)
Cílem práce je vytvoření nového modelu firemní kultury, který bude umožňovat ohodnocení její úrovně, a to s důrazem na snadnou aplikovatelnost a finanční nenáročnost oproti stávajícím, běžně používaným, modelům. Vytváření nového OC-4 modelu bylo na základě propojení poznatků z odborné literatury, nápadů autora a příkladů z praxe. Funkčnost modelu byla ověřena na dvou firmách, a to formou strukturovaných a nestrukturovaných rozhovorů. Výsledky modelu byly analyzovány a následně diskutovány. V závěru práce je shrnutí a doporučení každé firmě. Nový OC-4model se prokázal jako model funkční a nenáročný, své cíle tedy splnil.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.